دل نوشته های ما
رابطه ی دوست داشتنیه بینمون

 

فرض میکنم

"تو"

خیلی دوستم داری.....

همینقدر که من دوستت دارم...

و یکی از همین روزها....

دلت برای روزهای قشنگمون تنگ میشه....

فرض میکنم......

هیچ وقت بی تفاوت نبودی...

و...

تمام این ساعت که نبودی...

به یادم بودی...

فرض میکنم......

دنیا هنوز آدمای احساساتی مثل منو دوست داره.....

و "تو"..... و تو همین الان.....

دلت برای یه ثانیه از اون روزایی که با من بودی سخت تنگ میشه....

"فقط" فرض میکنم....

همین

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:, :: 18:24 :: نويسنده : javad/fati

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته های ما و آدرس javadfati.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1