دل نوشته های ما
رابطه ی دوست داشتنیه بینمون

دفتری بود که گاهی من و تو

می نوشتیم در آن

از غم و شادی و رویاهامان

از گلایه هایی که ز دنیا داشتیم

من نوشتم از تو ،

که اگر با تو قرارم باشد

تا ابد خواب به چشم من بی خواب نخواهد آمد

که اگر دل به دلم بسپاری

و اگر همسفر من گردی

من تو را خواهم برد تا فراسوی خیال

تا بدانجا که تو باشی و من و عشق و خدا !!!

تو نوشتی از من ،

من که تنها بودم با تو شاعر گشتم

با تو گریه کردم

با تو خندیدم و رفتم تا عشق

نازنیم ای یار

من نوشتم هر بار

با تو خوشبخت ترین انسانم...

ولی افسوس

مدتی هست که دیگر نه قلم دست تو مانده است و نه من!!!



نظرات شما عزیزان:

ابراهیم حسینی
ساعت0:43---22 مهر 1393
سلام وبلاگتونو ذیذم لینکتون هم کردم
ولی ای کاش زود به زود مطلب بزارین
پاسخ:شرمنده وقت نمیکنم وگرنه زود به زود میذاشتم.


مجید اصغرزاده
ساعت1:07---19 مهر 1393
منو لینک کردید درسته ولی وارد نمیشه چرا تو وبم بررسی کنید لطفا
پاسخ:چشم بررسی میکنم


مجید اصغرزاده
ساعت22:08---18 مهر 1393
ادرس وبم که لینک کردی اشتباست بررسی کنید لطفا چون وارد وبم نمیشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:, :: 23:14 :: نويسنده : javad/fati

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته های ما و آدرس javadfati.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 155
بازدید کل : 25070
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1